سایپا یدک خبر کاهش انتظار مشتریان در طرح نوروزی را داد

به دلیل آن که ۸۵ درصد سهام شرکت «پارس خودرو» در دست شرکت «سایپا» است خوب است از نحوه عملکرد «سایپا یدک» نیز باخبر گردیم . در واقع «سایپا» بزرگ ترین سهام دار شرکت «پارس خودرو» به حساب می آید .
سخنان مدیر عامل «سایپا یدک» حکایت از آن دارد که پس از به اتمام رسیدن طرح امداد نوروزی شرکت «سایپا» بررسی ها نشان داده است که زمان منتظر ماندن مشتریان گروه خودروسازی «سایپا» برای رسیدن خدمات به دست آن ها کاهش پیدا کرده است .
میزان کاهش انتظار مشتریان گروه «سایپا» برای دست یابی به خدمات امدادی در حدود ۱۰ درصد به صورت میانگین است .
آن گونه که مهندس علیشاهی بیان داشته است در طرح نوروزی گروه «سایپا» سال ۱۳۹۶ از فناوری های جدید بهره گرفته شده است . ایشان همچنین بیان داشتند که :
با بکار گیری مدیریت هوشمند ناوگان امدادی (AVL) بر روی تمامی خودروهای امدادی، توسعه و نوسازی ناوگان امدادی، اعزام هوشمند ناوگان، ارائه آموزش های عملیاتی و فنی به تمام امدادگران و تامین به موقع قطعات یدکی و همچنین حضور فعال شبکه نمایندگی‌ها و انجمن‌های صنفی، امسال میانگین زمان انتظار مشتریان برای دریافت خدمات امدادی کاهش یافت.
وی ادامه داد: سرعت در ارسال قطعات یدکی به تمام نقاط کشور و پاسخگویی سریع و به موقع به درخواست‌های مشتریان،‌ آمادگی و به روز بودن کامل سیستم مرکز پیام امداد خودرو از دیگر عوامل موثر بر سرعت ارائه خدمات امدادی به مشتریان است.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به کاهش ۲۸ درصدی عملیات امدادی خودروهای گارانتی نسبت به سال گذشته، افزایش کیفیت خودروهای تولیدی گروه سایپا را از دلایل موثر این موضوع دانست و گفت: علاوه بر افزایش کیفیت خودروها، انجام طرح خدمات بهار تا بهار و همچنین بازدیدهای پیش از سفر در نمایندگی‌های سایپا بر کاهش تعداد تماس‌ها موثر بوده است.
علیشاهی افزود: در طول مدت اجرای طرح، انجمن‌های صنفی و دفاتر منطقه‌ای بر عملکرد نمایندگی‌ها و امدادگران کنترل و نظارت داشتند ضمن اینکه مدیریت بازرسی و امداد سایپایدک، با انجام گشت‌های نظارت و بازرسی، زمینه ارائه هرچه بهتر خدمات امدادی را فراهم نمود.
وی ادامه داد: در طول اجرای طرح دکتر جمالی مدیرعامل محترم گروه سایپا نظارت کامل بر روند ارائه خدمات امدادی داشتند و با کمک شبکه نمایندگی‌ها و امدادگران خوب سایپا، توانستیم رهنمودهای ایشان را مبنی بر کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات با کیفیت مطلوب و برند سازی رفتاری را محقق کنیم.
علیشاهی همچنین به رضایت بالای مشتریان از نحوه ارائه خدمات امدادی گروه سایپا در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: بر اساس نظرسنجی‌های روزانه از مشتریان و همچنین ارزیابی فرم های سنجش رضایت مشتریان، عملکرد گروه سایپا در امداد نوروزی مطلوب بوده که باعث افتخار است.
وی گفت: یکی از مواردی که در طول اجرای این طرح از سوی شبکه نمایندگی‌ها، امدادگران و همکاران شاغل در مرکز تماس مشهود بود، توجه به مفهوم برند سازی رفتاری بود به طوری که برخی نمایندگی‌ها پذیرای مسافران نوروزی بودند. همچنین در حادثه آب گرفتگی و سونامی در بندر دیر، نمایندگی‌ سایپا و امدادگران عملکرد مطلوبی داشتند و از مسافرانی که خودروی آنها آسیب دیده بود به گرمی میزبانی شد.
مدیرعامل سایپایدک گفت:‌ بر اساس رهنمودهای دکتر جمالی، خدمات امدادی گروه سایپا شامل همه خودروهایی می‌شد که در جاده‌ها تردد می‌کردند که این مساله ضمن تقویت برند سایپا در جامعه،‌ مزیت رقابتی گروه سایپا در خدمات امداد نوروزی به شمار می‌رود.
لازم به ذکر است طرح خدمات امداد نوروزی گروه سایپا از ۲۵ اسفند سال ۹۵ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه داشت. در طول اجرای این طرح بیش از ۴۵۰ نمایندگی سایپا و ۷۳۰ واحد امدادی با بیش از ۴۵۰۰ نفر نیرو در سراسر کشور به ارائه خدمات تعمیرگاهی به هموطنان پرداختند.

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید